Primul participant concurs NUXE

Incepeti VOTURILE SI COMENTARIILE.
CREATIE : FLORI CORPACIU 

8 comentarii:

Anonymous spunea...

i like it :)

Anonymous spunea...

Foarte frumos. Nu doar culorile ci si ceea ce exprima fiecare element. Cristina

Anonymous spunea...

Foarte frumoasa imagine!

Gabriela spunea...

Dincolo de aparente, exista omul... Femeia e oricand inocenta, romantica, senzuala.... Deosebit! Mult succes, Florentina!

asias spunea...

Minunat...
Imi place cum ai pus trandafirasii zglobii acolo!

Anonymous spunea...

Foarte frumos, foarte feminin :) Sunt convins ca iti plac florile.

Anonymous spunea...

Imi place imaginea, iti o impresie de naturalete si prospetime.

Anonymous spunea...

E foarte reusita poza. Flori, nu stiam ca te-ai apucat si de Photoshop ;)
Apropo, pe unde se gasesc produsele Nuxe in Romania? Eu am avut cateva aduse din afara de o prietena si mi-au placut mult.

Trimiteți un comentariu